2017. jan 31.

A piros gomb

írta: Csajok háborúja
A piros gomb

Megvan az a férfi típus aki olyan rohadt természetes módon találja meg benneteket azt a bizonyos piros gombot, hogy egyik pillanatról a másikra váltok valakivé akit eddig jól eltemettetek magatokban? Ja hogy mi is az a piros gomb?

finger-771823_1920.jpg


Egy barátnőmmel így neveztük el azt a pontot amit bizonyos emberek zsigeri módon tapogatnak ki, majd addig verik amíg kikeltek magatokból és valami borzasztó idegen lény veszi át az irányítást. Aztán egyszercsak észhez tértek és fogalmatok sincs mi történt… Sok formája lehet ennek. Lehet, hogy csak az idegbeteg sárkányt váltja ki belőled, vagy a felelőtlen fruskát vagy millió meg egy rejtett személyiségjegyet amit amúgy gyűlölsz magadban, vagy legalábbis nem építi a jellemed. Na ez a piros gomb. Az a pont ami a személyiséged gyengéjét bepöccinti. És ezek a romboló emberek akik megérzik, megtalálják és élvezettel nyomkodják. Én valami emberfeletti sátáni mosolyt is láttam ezeknek az embereknek az arcán, mint aki pontosan tudja mit csinál. Mintha pontosan tudta volna, hogy most átkapcsol, és te elveszted az irányítást és azt csinál amit akar, mert követed vakon. Sokáig olyan nagyon hülye voltam, hogy még azt is elhittem, hogy így izgalmas élni, ezzel az őrülettel, ebben az ámokfutásban.

womens-1838149_1920.jpg

Aztán persze jött a felismerés. Megtaláltam magamban a piros gombot. Kizártam az életemből mindenkit aki nyomkodni tudta, és elvonultam sebeket nyalogatni. Gondolkodni, megértéseket hozni és amikor sikerült tudatosítani, hogy semmi baj, ez is Te vagy, de nem szereted ezt, így ha legközelebb meglátod azt a bizonyos sátáni mosolyt, mosolyogsz te is és olyan gyorsan letiplizel ahogy csak tudsz. Örömmel jelentem, hogy a felismeréssel el is tűnt a probléma az életemből. A gomb valószínűleg megvan, de egy olyan emberrel vigyázunk rá ketten, aki nem hogy nem nyomkodja, de jobban óvja mint én. Na ő az aki tisztel, aki nem rombol, aki szeret. Lányok egy újabb csata győzelme ha felismeritek hol van benneteket a piros gomb és átveszitek felette az irányítást. Ugye nem kell ecsetelnem milyen emberek azok akik a gyengeségeitekkel manipulálnak? Ugye gondolkoztok?

Szólj hozzá

kapcsolat manipuláció piros gomb csajokhaboruja